.

 

Дана сторінка призначена для майбутніх випускників школи, які формують власний погляд на світ професій.

План роботи з профорієнтаційної роботи на 2019-2020 навчальний рік

 

Мета профорієнтаційної роботи:
1. Створення умов для формування усвідомленого вибору професії у відповідності зі своїми здібностями, психофізіологічними даними і потребами суспільства.
2. Формування в учнів знань про організацію виробництва, сучасне обладнання, про основні професії, про їх вимоги до особистості, про шляхи професійної підготовки.
3. Розвиток інтересу до отримуваної професії, формування в учнів позитивної мотивації до трудової діяльності.
Основні напрямки роботи:
1. Організаційно-методична робота. Інформаційно-аналітична діяльність.
2. Учбово-методична робота з педкадрами.
3. Робота з учнями школами.
4. Спільна робота школи, міської служби зайнятості населення.
5. Організація роботи з батьками учнів.
6. Моніторинг якості профорієнтаційної роботи
Заходи щодо організації профорієнтаційної роботи у 2019-2020н.р.
Назва заходу
Термін проведення
Відповідальні
Примітка
Розробити рекомендації класним керівникам щодо планування профорієнтаційної роботи з учнями різних вікових груп
До 28.08.19р.
Пшеніцина О.А.

Поповнення методичного кабінету школи документацією й методичними матеріалами з профорієнтаці
До 01.09.19р.
Пшеніцина О.А.

Презентація:планування виховної роботи із профорієнтації «Організація профорієнтаційної роботи в класі»(МО класних керівників)
До 01.09.19р.
Керівник МО класних керівників

Проведення аналізу результатів профорієнтації за минулий рік (питання працевлаштування та вступу в навчальні заклади випускників ) (нарада при директорові)
До 03.09.19р.
Заступник директора з навчально - виховної роботи

Провести екскурсії на підприємства міста Фастова та учбові заклади згідно з профілем.
Протягом  року
Пшеніцина О.А.

Організація і проведення місячника «Світ професій»
Лютий
Пшеніцина О.А.

Провести свято «Місто Майстрів»
Березень
Пшеніцина О.А.

Захист рефератів про професії «Трудова династія моєї родини»
Квітень
Класні керівники

Провести бесіди з учнями 1-4 класів «Професій тисяча – твоя одна»; «Моя професія – моє майбутнє»
Протягом року
Класні керівники

Провести класні години з учнями 5-9 класів «На порозі дорослого життя»; «Калейдоскоп професій»; «Професійна відповідність»; «На шляху до успіху».
Протягом року
Класні керівники

Консультації: «Інтереси, здібності, покликання і вибір професії»; «Умови прийому в учбові заклади»; «Потреби ринку праці в спеціалістах».
Протягом року
Адміністрація школи

Години спілкування: «Розмаїття талантів»; «Де проживає профпридатність?»
Грудень березень
Класні керівники

Соціологічне опитування: «Щоб отримати професію, спеціальність, що важливіше: гарні знання чи гарні гроші?»
Листопад
Хабрат К.В.

Відеоконференція «Твоя кар’єра починається сьогодні»
Грудень
Кадецька І.М.




Батьківський лекторій «Працевлаштування неповнолітніх» «Трудове виховання у сім ї» «Права та обов язки неповнолітніх трудових правових відносинах»
Протягом року
Класні керівники

Ігри: «Знатоки професій»; «Всі професії потрібні, всі професії важливі»
Грудень
Класні керівники

Вікторина «Професія:що,де,коли?»
Січень
Кадецька І.М.

Конкурси малюнків: «Моя майбутня професія»; «Всі професії чудові – всі роботи до вподоби».
Грудень березень
Кадецька І.М.

Конкурс плакатів «Профорієнтаційні забави. Ребуси, загадки, кросворди»;
Березень
Класні керевники

Конкурс творів «Щастя людини в праці»;
Жовтень
Вчителі української мови

Семінар-практикум «Професійне і особистісне самовизначення учнів»
Січень
Пшеніцина О.А.

Практикум Складання професійного резюме
Лютий
Вчителі української мови

Тренінг «Помилки при виборі професії»
Квітень
Пшеніцина О.А.

Організація тестування учнів з метою виявлення професійної направленості
Психологічні консультації учнів за результатами анкетування
протягом року
Хабрат К.В.

Проведення опитування по виявленню проблем учнів з профорієнтації
протягом року
Пшеніцина О.А.
Хабрат К.В.

Дні професій (зустрічі з представниками різних професій)
протягом року
Класні керівники Пшеніцина О.А.

Організація зустрічей учнів з представниками професійних учбових закладів (профорієнтаційна співпраця)
протягом року
Класні керівники Пшеніцина О.А.







Вибір професійного шляху-життєво важливе рішення для молоді

Сучасний ринок праці в Україні і особливості соціально-економічної ситуації сьогодення вимагають більш раннього професійного самовизначення школярів, у яких повинні бути сформовані усвідомлені професійні наміри та визначений шлях щодо подальшого продовження освіти ще до моменту закінчення основної школи. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Для учасників навчально-виховного процесу організовуються зустрічі з представниками навчальних закладів Херсона,Миколаєва,Одеси, Київа та ін.(Міжнародний гуманітарний університет Одеський медичний інститут і коледж, Протягом І семестру учні відвідали:
  • ХНТУ;
  • ХДУ (ф-ти:культури і мистецтва,іноземної філології,біології,географії та екології, фізичного виховання та спорту, історико-юридичний);
  • Херсонський державний аграрний університет(біолого-технологічний факультет, факультет водного господарства)
  • Національний університет кораблебудування ім.. адмірала Макарова,
  • Херсонський факультет Одеського державного університету внутрішніх справ;
  • Херсонський професійний ліцей харчової промисловості.
Важливу роль у профорієнтації учнів відіграють факультативні курси. Значна їх частина орієнтує старшокласників на конкретну професію і дає їм певний обсяг знань умінь і навичок з цієї професії.

 

.