.


 
Історія школи №52– низка цікавих починань, ініціатив, педагогічних знахідок. Славну історію школи писали чудові люди, висококласні професіонали. За всіх часів складовими у вихованні особистості в школі №52 були такі загальнолюдські цінності, як добропорядність, інтелігентність, толерантність.


1971

Відкриття школи

1988

Народний  художній колектив дитячий хор «Жайвір», який очолює Заслужений працівник освіти Козян Роман Михайлович.

1996 Колективу  «Жайвір» було присвоєно звання «Зразковий художній колектив»
2000 При  атестації навчальних закладів отримала вищу категорію та вступала в експериментальну діяльність «Освітній моніторинг»
2001  Посіла   І місце в обласному конкурсі «Школа Херсонщини»
2002

Школа отримала статус експериментального майданчика АПН України з експерименту «Освітній моніторинг»; отримала статус спеціалізованої школи з поглибленим вивченням української мови;

2003

Відкрився благодійний фонд «Щасливе дитинство»;

2005

- Відкриття музею « Історія рідного краю»;
- Присвоєно  почесне ім’я Тараса Григоровича Шевченка.
- Вступає в обласний експеримент «Управління навчально-виховною та науково-дослідницькою діяльністю учнів спеціалізованої школи в умовах реформування освітньої галузі»;

2006 Посіла ІІІ місце серед шкіл міста у загальному рейтингу шкіл.
2007 - Директор школи стала лауреатом конкурсу «Кращий керівник року»
- Хору «Жайвір» присвоєно почесне звання «Народний художній колектив» (наказ № 611 від 13.07.2007 року МОН України)
- Вступила у Всеукраїнський експеримент “Розроблення системи змішаного фінансування для отримання загальної середньої освіти за потребою територіальної громади”.
2008 Проводиться експериментальна робота:
  - Всеукраїнський експеримент “Розроблення системи змішаного фінансування для отримання загальної середньої освіти за потребою територіальної громади”
  - обласний «Управління навчально-виховною та науково-дослідницькою діяльністю учнів спеціалізованої школи в умовах реформування освітньої галузі»
2010 Відкриття музею ім. Т.Г. Шевченка; створення сайту школи;
2012 Школа вступає у Всеукраїнський експеримент «Інтегративно – діяльнісний підхід до формування інноваційного мислення учня і вчителя за науково – педагогічним проектом «Росток».

 

.