.

«Ніде не віднайти спокою тому, хто не знайшов його в собі самому»

Франсуа де Ларошфуко

 Психологічна служба закладу

- сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів школи;

- проводить психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед школярів, батьків, педагогів;

- допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу.

  Психолог проводить консультації для дітей та батьків у вирішенні питань:

  • Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).

  • Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.

  • Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей учнів.

  • Допомога у професійному самовизначеності старшокласників.

  • Профілактика та корекція поведінкових порушень в учнів.

  • Просвітницька робота серед учнів, батьків по формуванню навичок здорового способу життя.

Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога школи та вимог навчального закладу:

  • Сприяти всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.

  • Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.

  • Активізація прояву пізнавальної сфери учнів.

  • Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.

  • Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання.

  • Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.

  • Корекція прояву дезадаптивних явищ серед учнів, що навчаються у системі профільного навчання.

  • Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.

  • Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів.

  • Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.

  • Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та школою під час навчання і виховання учнів.

  • Психологічний супровід учнів 11-их класів у підготовці до ЗНО.

Напрямками  роботи :

  • діагностична робота;

  • корекційно-розвивальні заняття;

  • психологічні тренінги;

  • психологічні консультації;

  • просвітництво;

  • участь у роботі батьківських зборів;

  • відвідування та аналіз уроків.


Успішність  вирішення важливих проблем навчально-виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковиховуваністю, неуспішністю, невстиганням, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 5-ох сторін:

  • вчитель;

  • учень;

  • психолог;

  • соціальний педагог;

  • батьки.

.