.

Календар подій

      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 Анотований список літератури з теми  “ Дорога в 5 клас особливості, труднощі, проблеми у наступності ”

20 цікавих завдань для виконання перед початком навчального року// Класному керівнику. Усе для роботи .- 2019 .- №7.- С.2 8 навичок спілкування, що мають бути притаманні учням // Класному керівнику. Усе для роботи .- 2019 .- №7.- С.7
Н. В. Сокол.  Посвята у п'ятикласники//Н.В. Сокол// Класному керівнику. Усе для роботи .- 2018 .- №12.- С.41
Р. М.  Лапко. Його величність конфлікт. Для учнів 5 класу// Р. М.  Лапко//Голини спілкування. 5-8 класи. – 2013. – С. 23
І. В. Приходько. Наш дружній клас. Презентація учнів 5-го класу//  І. В. Приходько//Класному керівнику. Усе для роботи .- 2019 .- №1.- С.44
О.І. Есаулова. Засідання педагогічної ради “ Професійне самовизначення як чинник соціалізації та адаптації учнів ” //   О.І. Есаулова //Виховна робота .- 2019 .- №1.- С.44
І.Ф. Цехмейструк. “Я у спілкуванні ” // І.Ф. Цехмейструк. // Виховна робота .- 2017 .- №11.- С.35
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-368729-13 Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі
https://www.pedrada.com.ua/article/2490-adaptatsya-pyatiklasnikv-do-navchannya-u-shkol Адаптація п’ятикласників до навчання у школі
https://vseosvita.ua/library/adaptacia-ucniv-5-go-klasu-26589.html Адаптація учнів 5-го класу
https://www.imso.zippo.net.ua › uploads › 2017/12 › 6_vizgal Неперервність і наступність у навчанні як передумова 
https://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/8248/ З початкової школи в основну: проблеми наступності
http://journals.uran.ua/index.php/2307-4507/article/download/35429/31564
НАСТУПНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
https://vseosvita.ua/library/kruglij-stil-doroga-u-5-klas-osoblivosti-trudnosi-problemi-u-nastupnosti-174159.html
Круглий стіл: «Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності»
Академічна доброчесність, як важливий фактор якісної освітньої діяльності: інструменти та процедури https://docs.google.com/document/d/1vFVYFiSbM70DEtkmzTOoM2AU-4zDMEAA/edit?usp=sharing&ouid=105179200702254554118&rtpof=true&sd=true
.